" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" sometime i keep my feeling to myself because its hard for someone to understand "

We can chatting here





jalan jalan cari makan :)}
Wednesday, November 13, 2013 | 5:46 AM | 0Comment

okeh to nyte i tetibe rhajin nak mengarang nak bercerite kat blog i ni kan. ade ke orang nak bace? kesah pulak i ade orang nak bace ke idok. hahahahaaha . okeh nak start cerite ni. okeh senyap ! okeh semalam i kelua then i bawak la mangkuk hayun due orang ni. i bawak adik i dengan cousin i. ehh tapi bukan i yang bawak , i duduk je, taufiq yang bawak sebab die yang drive,haha okeh first kitorang pergi mines sebab i mengidam nak tengok higland  tower . maka taufiq pun bawak la i tengok hingland tower yang seram tu kan. oii seram ookeh. i tekezutt tau tengok cerite tu. hahahah . sementare nak nunggu wayang yang pukul hompat tu. maka kami pun jalan jalan dan nengok ikan yang bayak kat bawah mines tu~

am           : hello man, this is fishing .*ehh macam silap je =='
arab boy  : =='    



kau nak namapk muke muke happy lepas dapat tengok cerite yang aku mengidam sangat tu??? 

okeh aku rase macam gedik gedik kan gune i you ni. hahaha. back to the normal . cerite aku tak habis sampai sini je. disebab kan mangkuk due orang ni tak mau balik lagi maka kami ambik keputusan nak lepak putrajaya. tapi mase sampai tu dah maghrib maka solat dulu kat masjid besi tu. subhanallah , cantik nyeeeeeee. dah lame tak masuk masjid tu. *kagum 10 minit then baru aku solat. hahaha. lepas semue dah solat so kitorang pergi makan kfc yang telah aku beli mase kat mines tu . beli takeaway je ~ 


ni muke lapo jimbit ni~ ngabih duit aku je retinye puuunnnn. hahahah

adik : kak ira serius gamba ni cantik , macam wawa zainal 
aku : wow ! giloeessssss ahh *bangge kene puji
adik : tapi wawa zainal takde la cantik mane 
aku : ==' k fine 

tah ape tah yang die tak puas hati sangat dengan aku. tengok macam hape je ~ 


NK ~ macam nenek kebayan katenye aku ni :(

lepas semue dah konyang makan ayam yang beketul ketul tu kitorang pun semue menggile kat situ. dok menyanyi la ~ joget la~ bergwiyomi la ~ tanpa menghiraukan orang sekeliling hahhaa..yang paling penting ni ni ni gambo yang banyak ni. ape lagi. ambik gambo la kan. hahaha

topek macam roket nak berlepas ~ die ingat die ironman? hahaha

yesss!! LOMPATTTTTT

dengar ceramah dari ustaz MUHAMMD TAUFIQ BIN RUSI

lol

malu tapi mau juga bergamba :p

kau hado?? muscle aku paling besa. hahaha

lompatan tak menjadi namenye ni











ustazah isma shahira binti ismai :) *amin

okeh tamat ~